Ga naar de hoofdcontent
Logo Concertgebouw Brugge
Logo Concertgebouw Brugge

Diner sur scene

Diner sur scene

Het podium van het Concertgebouw mocht al duizenden artiesten met wereldfaam ontvangen. Maar wist je dat je ook kan dineren op de plek waar Randy Newman piano speelde, Sinéad O'Connor 'Nothing compares to you' zong, en Patti Smith samen met 1.250 fans 'G.L.O.R.I.A.' scandeerde?

Je dineert met een exclusief en adembenemend zicht op de iconische Concertzaal. De bijzondere architectuur geeft een stijlvol karakter aan jouw diner. De Concertzaal is bovendien technisch zeer goed uitgerust met voorzieningen voor licht en geluid, beschikt over een volledig uitgeruste theatertoren en heeft een uitmuntende akoestiek.

Mogelijke concepten

Een unieke culinaire ervaring op het podium van de Concertzaal biedt veel mogelijkheden:

  • Ontvang jouw gasten op de foyer voor een receptie voor ze de Concertzaal binnen gaan.
  • Start jouw evenement met een lezing of een verwelkoming in de Concertzaal, voor het doek. Op het einde van de speech nodig je jouw gasten uit voor het diner en gaat het doek omhoog. Jouw gasten zullen verwonderd zijn dat ze op het podium verwacht worden voor een heerlijk diner.
  • Zet muzikanten in de zaal, daar waar het publiek normaal zit. Zo creëer je een omgekeerde wereld.
  • Sluit jouw diner af met een dansfeest op het podium.

Accommodatie

De capaciteit voor een diner op het podium is maximum 350 personen.

Catering

Het Concertgebouw heeft een samenwerkings­ overeenkomst met 3 cateraars waaruit je een keuze kan maken. We brengen je graag in contact met deze cateraars zodat je een gepersonaliseerde offerte volgens jouw wensen en budget ontvangt.

meer over onze preferentiële cateraars

Meer info

Bekijk hier de documenten met technische info, prijzen, diensten en voorwaarden:

Vraag je offerte aan

Wens je een meer informatie te ontvangen? Contacteer ons via events@concertgebouw.be of vraag je vrijblijvende prijsofferte op maat aan via onderstaand formulier.
'Bij het Concertgebouw hebben we alles in huis om van jouw event een succes te maken.' 
— An Merlier, Coördinator Concertgebouw Events