Unizo West-Vlaanderen ging op zoek naar de Beloftevolle KMO van het Jaar en de KMO van het Jaar 2021. Voor beide categorieën werden drie finalisten geselecteerd op basis van ingediende dossiers. Verschillende criteria waaronder innovatie, internationaal ondernemen, personeelsbeleid, financieel beleid, energie en milieu, ondernemingszin, marketing & communicatie werden beoordeeld.
Op 14 oktober werden de finalisten niet langer in spanning gehouden. Concertgebouw Brugge ontving de genomineerden voor het netwerkevent Business Up. Voor de meest beloftevolle KMO mochten we Keypoint, Mon Dada en La Fleur Rouge verwelkomen. Voor de categorie KMO van het jaar waren dat Outdoor Wood Concepts, Barias en Studiebureau Jonckheere.
Het team van het Concertgebouw denkt proactief mee, vóór, tijdens en na het event. Wij organiseren ons event alvast opnieuw volgend jaar!
– Heleen Loones, Projectcoördinator UNIZO
Tijdens de indrukwekkende verkiezingsshow, in samenwerking met technische partner Aventix, werden de winnaars bekendgemaakt. Mon Dada uit Zwevegem sleepte de prijs voor Beloftevolle KMO van het Jaar 2021 in de wacht. Het Roeselaarse Barius ging aan de haal met de titel van KMO van het Jaar 2021.
Om te bekomen van de spanning genoten de genodigden van een receptie verzorgd door preferentieel cateraar D’s Deldycke.