In het gezelschap van Olympische kampioene Tia Hellebaut organiseerde het farmaceutisch bedrijf Roche zijn jaarlijkse kick-off meeting. Het thema van de meeting was “Raising the Bar”.
Het Concertgebouw bleek een uitstekende locatiekeuze en voor de realisatie van hun evenement kozen ze voor Daft Agency, dat als creatief communicatiebureau bruggen slaat tussen merken en artiesten en op die manier de communicatie naar een hoger niveau tilt.
“Al snel kozen we voor de prachtige locatie van het Concertgebouw. De mooie Kamermuziekzaal bleek ideaal om creatieve visuals te mappen op de balkons. De Foyer vormden we om tot een round table meeting room. De professionele ondersteuning van het hele Concertgebouw team maakte het heel fijn om - op korte termijn - alles tot in de puntjes samen voor te bereiden. Wat ons betreft is dit the place to be om creatieve events te hosten! Bedankt aan alle partners.“
— Tine Blondeel van Daft Content Production Agency
De catering werd verzorgd door de Brugse cateraar D’s Deldycke en in de diverse ruimtes was er technische ondersteuning van Create.
Het werd een geslaagde kick-off en Roche pakte op sociale media gretig uit met beelden en impressies.